我有想過將來就是要和他
這樣ㄉ人過一輩子
那是很屬於少女浪漫ㄉ幻想
愛情像棉花糖一樣
綿密口感甜在心頭
那段遙遠ㄉ記憶是這樣ㄉ味道

今天晚上剛從學校回到店裡
因為大姊難得回來一趟
要求我陪他去逛街
如果不是這樣
我也不可能遇見
那5-6年不曾再次相遇ㄉ他

左右各據一方
從對街擦肩而過
應該是很清楚ㄉ看見彼此吧?
我知道我是ㄉ
清楚ㄉ可以知道他並沒有多大改變
或許沒有像以前那樣喜歡他ㄉ時候那種美好感覺
但是
那就是我曾深深投入過感情ㄉ男人

他身邊一起逛街ㄉ不是女人
是我也認識ㄉ舊識他老友
不過
也許是我眼中只有他
女人ㄉ存在與否就沒看那麼真了

我有那麼一刻懊悔著
我身邊為啥不是少爺
有種不服輸ㄉ心態
有種挫敗
有種羞於見他
離開他之後我並沒有更好

這是否會彰顯著他在我生命中有某種重要性質?

很愛很愛ㄉ那種情愫淡了
假設幻想
如果是面對面ㄉ望著彼此
誰會先開口
而那又是怎樣ㄉ場景?


I went inside . 
I was not myself .
I was frozen inside an alien form .
You stand aside . 
Your hand on my shoulder .
But the smoke makes a veil between us .
I walk the walk alone no matter whether people know at all .
I walk the walk alone to keep my sanity . 

You know the when I walk the walk alone 
I go where no one else can go 

I watch you cry for me ; you see but I don't see .
Because you walk the walk alone . 
Thank you for loving me . 

Drowning within . Go on , I'm listening .
Music to tear you to pieces . 
You close my eyes .
And cry as you're playing .
But I sense nothing .
So reason on this . 
I walk the walk alone no matter whether 
people know at all I walk the walk alone to keep my sanity .
You know that when I walk the walk alone
I go where no one else can go .
I watch you cry for me ; you see but I don't see . 
Because you walk the walk alone .
Thank you for loving me . 
Walk the walk alone no matter whether
people know at all I walk the walk alone to keep my sanity .
You know that when I walk the walk alone 
I go where no one else can go .
I watch you cry for me ; you see but I don't see .
Cos you walk the walk alone .
Thank you for loving me

文章分類: when i say....
此分類上一篇: 地平線   此分類下一篇: 為什麼該是我先開口?
October 16, 2005 whoisangle at 無名小站 於 11:48 PM 發表
arrow
arrow
    全站熱搜

    車肥水の感性 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()